måndag 3 februari 2014

Taddaaa!

Golvet i biblioteket/musikrummet är klart! Och jag är nöjd och, phu, lättad. Lite läskigt var det kan jag väl erkänna så här i efterhand... Jag har fajtats för detta i flera år men då har det varit för att få måla golvet vitt. Grått är liksom ännu mera läskigt. Men, som sagt, är jättenöjd. Och maken också som tur är. Nu ska vi bara försöka organisera hur vi ska kunna tömma vardagsrummet för att kunna måla där också, rummen går i fil utan tröskel så de måste ha samma färg. Fortsättning följer. Ha en bra vecka!

5 kommentarer:

  1. Jättefin med gråmålade golv. Väldigt vackert! Ska bli spännande och se mer bilder när det även är klart i vardagsrummet Kram Paula

    SvaraRadera
  2. Tack Paula, snaart är det klart och då kommer det bilder. Ha det gott, Mari

    SvaraRadera
  3. Hej Marie, verkligen jättefint golv. Vi håller på med köket hemma och tänkte måla grått. Vilken färg och kulör använde du? Beckers någonting ser det ut som på burken. Simon från Liberg T :)

    SvaraRadera
  4. Hej Simon :) Hoppas du och Linnéa med kids mår finfint! Färgen är, som du säger, Beckers och heter Natalia. Jag valde den halvblanka för jag vill gärna ha det litet slitet om något år men i ett kök hade jag nog valt helblankt på grund av allt slitage. Lycka till!

    SvaraRadera