tisdag 18 februari 2014

Lugnet mellan stormarna!

I helgen firade vi min mans födelsedag här hemma, nu ligger alla ballonger kvar och jag har inte hjärta att ta bort dem. Både barn och djur tycker att de är lattja lajbans! Nu är den nya golvfärgen på plats även i vardagsrummet och det känns mycket bra. Men, som ni ser, så är våra ljusgrå väggar plötsligt nästan vita. Så nu måste jag måla om väggarna igen, gaaah. Det får nog bli färg från kalklitir tror jag, jag ska ändå köpa färg därifrån till sovrummet. Den här veckan är en sk mellanvecka, jag jobbar hemifrån med mina egna projekt och det är så skönt att bara få landa lite och vara ifred. Har nästan skrivit klart ett "hemma hos" som ska iväg till Lantliv, tjoho! Nästa vecka och veckan efter det ska jag göra scenografi/styling för ett stort Arla-projekt, läskigt men verkligen skitkul samtidigt.

1 kommentar:

  1. Men vilken snygg grå nyans ni har på golven!! Sen är ju ditt hem alltid helt wunderbart!

    SvaraRadera