söndag 8 december 2013

Testing, testing...

Ja, som ni ser så håller jag på att mixtra med bloggen (och även min hemsida) för att hitta ett formspråk som passar mig och mitt yrke. Jag får inte bort den grå färgen och det funkar inte att ändra typsnitt i rubrikerna men sidhuvudet tycker jag blev fint. Men snart så. Helgen har annars gått i julens tecken med pepparkaksbak, Dalarö julmarknad, julpyssel osv. Och, till barnens stora glädje, så var det äntligen dags att åka snowracer. Vi har en ganska hopplös tomt på somrarna men den är grym vintertid för barnen för de kan åka pulka nonstop. Idag var Dante ute själv och åkte ett bra tag efter att vi gått in, me like. Nu måste jag fixa min nya hemsida för jag hoppas att min nya webbadress kickar igång imorgon www.strenghielm.se. Ha en härlig andra advent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar