fredag 6 december 2013

Strenghielm Styling & Design!

Idag fick jag besked från bolagsverket att mitt nya företagsnamn gått igenom. Nya företagsnamnet är Strenghielm Styling & Design och det är ju ett namn jag kan använda var jag än bor och vad jag än jobbar med. Känns lite vemodigt men jag vet att det är rätt beslut, bye bye Dalarö Design, snyft. Nu måste jag fixa logga, ny hemsida och fixa nytt utseende på bloggen men är ju helt uppbokad fram till jul så får bli till att jobba i mellandagarna. Eller nästa år. Det får bli lite som det blir just nu... försöker hålla hakan ovanför vattenytan. Det är visst jul snart också, hej o hå. Hoppas Sven är snäll mot oss nu, trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Härligt Mari!
    Och stort Lycka till!
    Bästa hälsn,
    Jessica (Lyon)
    http://lyon-jessica.blogspot.se/

    SvaraRadera