tisdag 19 november 2013

Styling av string pocket (skisser)


I söndags hade vi avslutning på Lotta Agatons kurs, buhu. Dagen till ära hade vi vår efterlängtade styling/plåtning av string pocket-hyllan. Vi var 22 st elever som stylat helt och hållet olika, så himla kul att se. Ni är några som har efterfrågat bilder på min styling men jag får tyvärr inte visa den än så ni får hålla tillgodo med lite bilder från mitt skissande. Fotografen ska efterbehandla bilderna och sedan är det företaget string som ska visa dem först. Jag lovar att tipsa när det är klart. Efter 14 dagars jobb i streck så tog jag en välbehövlig andningspaus igår men nu är det fullt ös igen. Nu måste jag få klart coffeetable-boken/kokboken som jag håller på med. Heja, heja, heja!

1 kommentar:

  1. Spännande med kokboken. Ser framemot bilder från din styling, bilderna här ser ju jättefina ut, den där tavlan med mannen på är vansinnigt charmig!! Kram Paula

    SvaraRadera