måndag 11 november 2013

Lotta Agatons inspirationskurs!

Herregud, vilken pärs den här helgen har varit! Jag började på Lotta Agatons inspirationskurs för stylister som hålls på Beckmans. Jag vet inte riktigt vad jag förväntade mig, har inte riktigt haft tid att reflektera och längta till kursen så som jag kanske borde ha gjort. Den var liksom en belöning till mig själv efter att ha jobbat väldigt intensivt med både frilans på byrå och mitt eget företag under ett års tid (som grafisk formgivare). Jag har ju varit inne och sniffat på inredningsreportage, homestyling och så klart mitt inredningsbloggande under en tid nu. Men jag har liksom inte vetat vad jag ska göra av det. Kanske det är så att jag ska hålla på att fixa och dona bara för mig själv, privat. Eller skulle jag kunna jobba med detta? Och vad innebär det? Nu vet jag något så när. Och jag vill, vill, vill. Men, som sagt, nu är allt upponer i mitt huvud. Jag känner att jag kanske måste sluta med det här "kan själv" tänkandet och skaffa mig en fotograf? Jag kanske skulle försöka assistera någon stylist någon dag i veckan eller så? Jag vet inte om jag ska fortsätta med min blogg, kanske jag startar en ny och fokuserar på stilleben/styling? Aaaaaaa...

5 kommentarer:

  1. Nej nej, inte sluta blogga, jag älskar din blogg, även om jag är vansinnigt dålig på att kommentera :/ Älskar dina foton och din stil, inget dussinhus det där inte, och inte samma samma saker som man ser på andra bloggar idag! Spännande det låter med Agaton-kursen!! Ha en fin kväll, kram Anna i Småland.

    SvaraRadera
  2. Nej, jag säger som Anna, inte sluta blogga för allt i världen! Jag har aldrig förstått det här med bloggar tidigare, hur folk hinner och orkar följa och läsa blogginlägg hela tiden. Din blogg är den första och enda jag i princip kikar in på dagligen. Du har ett jättevackert hem, vackra bilder, snygga och kreativa lösningar och bloggen ger tonvis av inspiration i lagom tempo - ingen hets. Jag (och säkerligen många fler) blir väldigt glad av din blogg och skulle sakna den enormt mycket om den försvann, så snälla sluta inte! :) Jag är också otroligt dålig på att kommentera. Lovar att bättra mig, bara bloggen får vara kvar ;)

    Hälsningar från en annan Smålandstjej

    SvaraRadera
  3. Men, flickorna från Småland, tack! Nu fick jag energi för att köra på en liten sväng till...

    SvaraRadera
  4. Ååå, ta det lugnt och landa. Sluta inte blogga!!! Jag gick den första kursen Lotta höll på Beckmans och jag kände exakt likadant efteråt. Förvirrad och i ett rus av inspiration overload. Vill du göra det, så prova. Du verkar ju ha massa bra tankar om det. Kram Johanna

    SvaraRadera
  5. Kommer bli grymt vad du än bestämmer dig för att göra! Du är fantastiskt duktig. /Kram Katrin Bååth

    SvaraRadera