fredag 1 november 2013

En obotlig samlare, det är jag det.

Jag har ALLTID varit en samlare. När jag varit liten så samlade jag, förutom suddgummin och sånt, tom på biobiljetter och tågbiljetter... Stenar, snäckor och drivved kan jag fortfarande inte låta bli att kika efter var jag än går. Sen samlar jag ju på lite alla möjliga prylar, något som varit som en liten hobby sen vi flyttade till hus har varit ramar. Denna ständiga jakt på loppisar, auktioner osv. Har nu upptäckt att jag har en ganska rejäl samling så den har strukturerats upp i guldramar, träramar och svarta ramar. Dessa ligger i högar och förflyttas från rum till rum. Det tar tid det här! Men nu vet jag i vilka rum de respektive tavlorna ska upp iallafall så de kommande helgerna får det bli tavelupphängning till lördagsdrinken. Kul! Hoppas på att bli nöjd så kan jag visa. Hör ni inget mer om det så har alla tavlor åkt ner i källaren igen. Trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Hahaha! Kunde varit jag som skrivit detta inlägget. Är också en samlare.=) Inte ramar speciellt men så mycket annat. Och massor står kvar i källaren!

    Kram till dig!

    SvaraRadera