söndag 29 september 2013

Välkommen in!

Oaaaaa, var tog helgen vägen? Saknar den redan! Jag kom precis in och klockan är 18. Har varit ute och målat barnens lekstuga hela dagen och så har jag försökt mig på en schablon med vårat efternamn på grinden men det gick åt pipsvängen. Men när jag fått till det kommer det bli grymt fint, hoppas kunna återkomma med bildbevis på det. Hursomhelst, här är vår nya entré. Det är en stor sittvänlig trappa som går åt alla håll, vi har ett stort tak så att man kan ta av barnen ytterkläder och torka hund INNAN man går in i huset, grymt! Katterna får också användning av det om det börjar regna när de är ute. Det här har vi saknat i alla år. Nu letar jag belysning, vill ha en vägglampa på vardera sida om dörren. Och helst vintage. Inte lätt men jag ska nog fixa det. Ha en härlig vecka, hoppas det fina vädret håller i sig nu.

1 kommentar:

  1. Vilken fin entré!! Om du kan tänka dig nyproducerade armaturer så titta på kulturbelysning.se där beställde vi vår ytterbelysning förra året, stort utbud o trevligt bemötande.

    SvaraRadera