tisdag 21 maj 2013

Blandare - check!

Jag har letat och letat och letat och tillslut hittade jag kranarna jag ville ha. Jag ville inte ha moderna/kantiga men jag ville inte heller att de skulle vara för gulliga och krusidulliga, ville att de skulle vara enkla och rena i formen. Jag ville inte heller ha text på kranarna och jag var specifikt ute efter porslinsvred för det har vi på blandaren i köket och den älskar jag. De här kommer från Nacka Byggnadsvård och heter Oxford, de är i samma serie. Skyltarna kommer från Byggfabriken. I helgen ska vi köpa toalett med svart lock och nästa vecka kommer rörmokaren, weee! På belysningsfronten har det dessvärre gått lite si och så, köpte en lampa som inte gick att installera så nu jagar jag badrumslampor igen. Fortsättning följer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar