söndag 10 mars 2013

Livet tuffar på


Livet tuffar på. Jag har så smått börjat komma in i de nya rutinerna nu med att frilansa inne i stan fyra dagar i veckan och jobba med mina egna kunder en dag per vecka. Har börjat fundera på om jag vill fortsätta så här eller om jag ska återgå till att bara jobba med mina egna kunder. Har till och med funderat på att ta ett "vanligt" heltidsjobb men den tanken svuschade snabbt förbi... Det jag kommit fram till hittills är iallafall att jag får göra mina inredningsreportage på sommaren, det hinns helt enkelt inte med just nu. Egentligen hinner jag inte med bloggandet heller men jag får se. En dag i taget, hej o hå.

3 kommentarer:

  1. What a great idea! I love it.very interesting to read thank you

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Bara lilla jag som kikar runt och lämnar lite avtryck. Tack för all fin inspiration! KRAM Petra E www.romantiskahem.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag blir så drabbad av din blogg och smak och hus, jag gjorde ett inlägg och lånade bilder och länkade här

    http://studiokarin.blogspot.se/2013/03/hittar-en-smaksyster-med-rutigt-malat.html

    och så läser jag ditt nyaste inlägg och inser att det hade jag kunnat skriva :) Var ska jag? Fortsätta med eget, tillbaka på byrå? Ha ha, vi är många i samma båt. Och min båt är ganska nära din, bor i Saltis. Jag lägger till din fina blogg på min lista,


    vänligen Karin

    SvaraRadera