lördag 19 januari 2013

En mycket inspirerande liten resa!








Så där ja, då var man tillbaka hemma igen.. fulltankad med inspiration, välmående och förbaskat god mat. Världsklass! Att man sen har fått avnjuta allt detta med bästa väninnan, kan det bli bättre? Just som vi avslutat vår platsbyggda bokhylla här hemma och fått mersmak för det kommer man till platsbygge-himlen. Så, sorry maken, det blir snickarbälte på igen. Nu vill jag ha platsbyggd hylla, panel och sittbänk i sovrummet. Jag vill ha en hög panel med hylla högst upp i hallen. Jag vill ha platsbyggda möbler i badrummet och avslutningsvis även en platsbyggd hög panel i biblioteket. Jag vill, jag vill, jag vill! Har även funderingar på om man kanske skulle ha alla snickerier grå på övervåningen. Herregud, jag kommer inte kunna sova på en vecka nu. Hursomhelst, Sigtuna Stads Hotell 1909, verkligen en pärla och inte långt ifrån Stockholm. Bara maten är värd ett besök i sig, godaste hotellfrukosten någonsin. Tack Anna för finfint sällskap, mer sånt tack!

3 kommentarer:

  1. Var finns detta vackra stadshotell undrar lilla jag:)Ser underbart mysigt ut!! /Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Maria,
      Tack för vänliga ord!
      1909 Sigtuna Stads Hotell ligger på Stora Nygatan 3, mitt i gamla stadskvarter i Sigtuna.
      Hjärtligt välkommen till oss!
      Med vänliga hälsningar,
      Receptionen

      Radera
  2. Hittade din vackra blogg på Fabriken. Blev bara sittande och njöt av alla dina vackra bilder över ert vackra hem! Är så imponerad hur flitiga och duktiga ni är med att renovera ert hus, så vackert och smakfull allt blir!
    Tack för titten kommer fortsätta följa din blogg med spänning!
    Kramar
    Raina

    SvaraRadera