måndag 12 november 2012

Fler reportagebilder!





Jag hinner verkligen inte blogga just nu, förlåt! Det kommer att vara så här i 5 veckor till men sen blir det bättre. Hade tänkt att jag skulle blogga på helgerna nu när jag jobbar heltid men det har liksom råkat bli så att just de här veckorna har vi varit ute på en massa skojsigheter på helgerna så planen sprack. Hur som helst, här är några fler bilder från vårat hem som jag hittade på fotografen Lina Östlings nystartade blogg http://linaostling.blogspot.se/ Jag tar snålskjuts helt enkelt. Sol idag så jag kanske kan få en skön hundpromenad iallafall mitt i allt jobbande. Appropå jobbet, det är skitkul. Och appropå jobbet igen så vill de att jag fortsätter ända fram till i sommar, wippiee. Men jag har insisterat på att jobba 80 % så att jag hinner med lite annat också typ bloggandet, reportagen och mitt företag förstås. Ha en bra vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar