söndag 28 oktober 2012

Nu byter vi säsong, lite vemodigt.

Idag åkte vi bort med båten till dess vinterförvaring, buhu. Alltid lika vemodigt. I år har vi åkt alldeles för lite båt eftersom barnen hade vattkoppor hela semestern. Sen är det ju inte så lätt under småbarnsåren, det är ju inte direkt så att man njuter av lugnet när man är ute på havet... Nästa sommar blir det nog lite lättare inbillar jag mig. Åkte ut till skogen efteråt och fick med mig en minitall och nu känns det plötsligt som att det inte alls är långt till jul, otroligt vad en liten kvist kan göra. Mötet med Hus & Hem gick förresten jättebra, fick så många fina råd och tips på vad jag ska tänka på när jag plåtar. Ser verkligen fram emot att göra mitt lilla julreportage nu! Nä, nu blir det banne mig en brasa i kakelugnen och ett glas rött. Nu är sommaren definitivt över för i år, bye bye.

2 kommentarer:

  1. Vackert! Himla vackert.

    SvaraRadera
  2. Heej
    Nu är reportaget ute=))
    Kraam Johanna vintage

    SvaraRadera