måndag 8 oktober 2012

Livstecken, ho, ho!

Vips, så sprang en vecka lite snabbt förbi. Har både missat Fabrikens torsdagstema och Söndagsbild men har en god anledning. Förra veckan frilansade jag inne i stan (Stockholm) och det var verkligen roligt att komma tillbaks efter att ha jobbat nästan 6 år enbart ute på Dalarö. Jag försöker hitta ett sätt att kunna fortsätta som Grafisk Formgivare och samtidigt plåta/styla för inredningstidningar och blogga (så klart). Sen vill jag både vara i stan och ute på Dalarö. Äta kaka - ha kaka kvar. Skulle jag kunna hitta ett "fast" frilansjobb inne i stan på en sisådär 3 dagar i veckan och sen ha 2 dagar då jag kan susa omkring och plåta och samtidigt ta hand om mina Dalarö Design-kunder så vore det perfekt. Den här veckan är en sådan; idag ska jag plåta den underbara kåken på Dalarö igen, imorgon träffa bästisen och strosa på stan och sen avslutar jag veckan med att jobba onsdag till fredag. Love it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar