söndag 16 september 2012

Sensommarhelg


Sensommardagar... Finns det något bättre? Den här helgen har jag ridit ute i skogen tillsammans med ett litet tjejgäng, åkt båt med familjen, grillat, plockat svamp och varit på barnkalas. På kvällarna har maken och jag eldat i kakelugnen, druckit rödvin och tittat på film. Man får liksom sommar på dagen och höstmys på kvällen! Lådan är förresten födelsedagspresenten till Anton 4 år och Agnes 2 år, tänkte att de skulle ha den som leksakslåda i sin nya lekstuga. Hm, får nog ta och göra en till mina egna barn också.

2 kommentarer:

  1. Oj jisses vilken fin låda!! Tack för tipset, skall minsann kirra ihop en sån nåt tag åt mina småttingar - gillar starkt!! Låter som om du haft en alldeles underbar helg! Fin början på kommande vecka!

    SvaraRadera
  2. Vilken jättefin låda. Jag osm älskar trälådor föll för denna direkt. Alldeles underbar. Klart att dina barn också ska ha en!

    SvaraRadera