söndag 19 augusti 2012

Magisk Skärgårdshelg!




Kom precis hem från en härlig helg som vi spenderat med ett gäng vänner från Dalarö. Vi var 5 par som alla tagit barnledigt över helgen, vi lånade ett helt makalöst vackert ställe långt ut i skärgården. Helgen var en bröllopspresent till våra gemensamma vänner Sara och Jens som gifte sig i vintras. Det blev kubb, kräftskiva, bastu med dopp i havet osv. Kan det bli bättre? Nu hoppas vi på att det här kan bli en tradition, hur som helst så är det redan ett kärt minne. Ett sånt här ställe vill jag äga någon gång innan jag dör. Hur tusan ska det gå till? Snyggingen på bilden är förresten min äkta hälft.

2 kommentarer:

  1. Det låter som en alldeles förträfflig helg. Helt enkelt. Och underbara bilder.

    SvaraRadera
  2. Vilka fantastiska bilder! Speciellt bänkbilden.... Låter jättemysigt att samla ihop ett gäng sådär. Vi brukar också göra en liknande grej fast till Gotland och vid någon utav adventshelgerna, kan jag verkligen rekommendera!
    Jag var också på FORMEX i år och ja... Housedoctor är en given monter där man blir sugen på det mesta!
    Önskar en trevlig dag! ; )

    SvaraRadera