måndag 20 augusti 2012

Formex 2012 - Nu vill jag höstinreda!



Ok, först vill jag be om ursäkt för den usla bildkvaliteten (och bilderna). Det var första gången på mycket länge som jag gick på Formex utan barnvagn (med allt vad det innebär) så jag lyxade till det ännu lite extra genom att inte ens ha min tunga kamera med. Men kunde inte låta bli att ta lite kort ändå så det fick bli med mobilen. Jag plåtade mest inspiration åt kunder men fick med några bilder på sånt jag gillar. Själva mässan innehöll inget nytt under solen tycker jag men som vanligt är det alltid inspirerande hos Olsson & Jensen och PB Home. Nordal, Housedoctor och Madame Stolz brukar vi också se till att kolla in. Idag börjar jag jobba igen, längtar till kl 15 då jag ska hämta dottern för första gången på dagis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar