måndag 6 augusti 2012

Ännu ett sommarprojekt klart!



Vår lilla Juno fyllde 1 år i veckan, hjälp vad tiden går! Som present fick hon ett jättefint minikök som jag hållt på och jobbat med i all evighet (känns det som). Hon fick egentligen köket av hennes kusin som lekt klart med det men jag kunde inte låta bli att fixa iordning det lite... Jag målade hela skåpet vitt (gråton), sedan istället för kakel så målade jag harlequin-rutor i svagt rosa (samma färg som hennes skåp). Knopparna byttes ut mot nya från Ib Laursen, jättesöta i ministorlek. Nu letar jag bara efter en gammal silverfärgad kran istället för den svarta i plast, ska kolla på byggnadsvårdsbutikerna. Nu har vi några sista, skälvande dagar lilla Juno och jag. Nästa vecka ska min bebis börja på dagis. Stort buuu till det.

2 kommentarer:

  1. Vilket jättefint kök hon fått! Så söt hon är. Hurra hurra! Men du, inget bu till dagis. Det är guld. Hon kommer ha så skoj ska du se o få massor av kompisar o snälla fröknar. Kram!

    SvaraRadera