söndag 29 juli 2012

Tv i sovrummet?


Jahapp, då var det dags att ändra sovrummet igen då. Jag tyckte att jag äntligen fått till det men maken insisterar på att ha en tv i sovrummet. Han drömmer om helgmorgnar då man kan knäppa på tv:n åt barnen och sova vidare lite själv, är det möjligt? Kan tyckas vara en struntsak men det är det inte för det betyder att vi måste ändra om hela möbleringen på grund av sladdar osv. Jag älskar att sätta mig upp på morgonen och kika ut över havet men nope, nu ska sängen bort till andra änden av rummet. Delen mot fönstrena (verandan) där vi nu har sängen ska bli mysavdelning med tv och sköna sittmöbler, blir säker bra det med.  Nu letar jag efter en sliten, gammal skinnfåtölj som man kan sitta i och så skulle jag vilja ha en platsbyggd bänk så man kan sitta och glo över vattnet eller läsa en bok. Jakten fortsätter, kommer jag någonsin bli klar?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar