söndag 1 juli 2012

13 år senare var det äntligen dags

Så där ja, det tog bara 13 år att komma igång med det här projektet, herregud! De här fina leksandsstolarna stod i min fd pojkväns lägenhet (numera äkta man) då vi träffades för 13 år sedan. Jag förstår inte riktigt vad han tänkte på när han målade dem kornblå, jag tyckte de var hemska redan då och har aldrig ändrat mig. De har fått hänga med oss på vindskontor och i källare men nu jäklar ska de fram. Nu har vi ett ordentligt matbord på verandan så då vill jag ha ett gäng stolar till det, nu får det vara slut på udda grejer här hemma. Jag har 2 vita stolar, 1 pall och en stor karmstol som är vita redan i leksandsserien så med dessa gamla skönheter så ska det nog räcka. Jag återkommer med resultat! Projektet till vänster är dottern Juno som det ska gullas med i sommar, inte så svårt projekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar