tisdag 19 juni 2012

Färgglatt - Jorå så att...

Här kommer ett par bilder från min son, Dantes, rum. Bara för att visa att vi inte BARA har en färgskala i grått, svart, brunt och vitt här hemma. Tänk för att det var faktiskt inte särskilt längesen som det mesta här hemma var färgglatt, prickigt, rutigt och med en bas av vitt. Så de så. Idag har jag skickat iväg mina sista original till tryck, så nu börjar äntligen min semester/mammaledighet! Jag har ju så klart några husprojekt... ska renovera 7 st Thonet-stolar och måla om 4 st Leksandsstolar, färdigmåla taket på verandan, renovera ett industriskåp till källaren, plantera blommor och bärbuskar, måla om grinden och trädgårdsmöblerna osv osv. Men framför allt ska jag gulla med mina barn som fått alldeles för lite kvalitetstid med sin mamma den senaste tiden.

2 kommentarer:

  1. Har haft planer på att måla ett skåp i Maltes rum i turkos blått och nu ska det bli av. Blev inspirerad av dina fina bilder :).

    SvaraRadera
  2. Åååå vad jag tycker om dina bilder. Varför har jag inte hittat hit tidigare?

    SvaraRadera