fredag 4 maj 2012

Postskåpet målat, tra la la la la

Sådärja, nu var postskåpet målat (Nummer 43 är vårat husnummer och Nord vårat efternamn). Nu återstår bara uppsättningen vilket verkar vara lättare sagt än gjort tyvärr. Jag insisterade på att maken skulle sätta upp det igår kväll men skåpet är jättetungt och det fanns inga reglar i väggen just där jag vill ha skåpet, grrrrrr. Lösningen får bli att sätta upp en list i nederkant, förhoppningsvis kan jag visa ett uppsatt skåp imorgon eftermiddag. JAG VILL PIFFA SKÅPET NU. Till höger är en bit av min kära matta från House Doctor som har flyttat in i biblioteket/musikrummet. Har letat i flera år efter en sån här jättetunn matta. Hoppas de formger liknande i andra färger och storlekar. Och till barnrum, varför är barnmattor så fula? Tjocka, klumpiga, grälla färger, hu. Trevlig helg!

4 kommentarer:

  1. Så snyggt, och mattan är helt underbar. Kram

    SvaraRadera
  2. Snyggt det blev!! Och mattan är underbar, vart har du köpt den? Likaså ditt soffbord, vart kommer det ifrån? Många frågor blir det :) Ha en härlig helg! Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Båda kommer från House Doctor, mattan är inköpt på PUB men bordet är från Formex-mässan så jag vet inte var den finns i butik tyvärr. Trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Snygg matta, snyggt skåp och söt Juno

    SvaraRadera