torsdag 31 maj 2012

Hej då tomma väggar - Hej tingel tangel


Som jag nämnt tidigare så har jag hela livet gått på loppisar, auktioner osv och jag har sparat ALLT. Vi röjer och röjer och röjer men jag verkar ha oanade resurser, herregud, hur har jag hunnit samla på mig allt? Jag är inne på att det vi använder, det ska vi ha kvar, resten ska bort. Sen får man byta ut efter hand när man tröttnat. En grej jag samlat på är gamla ramar som jag haft på rad nere i källaren. Nu jäklar ska de upp, varenda en, annars blir det tippen! Så.. biblioteket har nu gått från inget på väggarna till tavlor överallt på ett par dagar. Jag tycker det blir fint och personligt. Nu ska vi bara fylla på med foton på familj, vänner, husdjur osv så blir det nog riktigt bra. Allt i väntan på den där inbyggda bokhyllan som, i brist på tid och pengar, lär vänta på sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar