torsdag 8 mars 2012

Och så var det kallt och grått igen


Och så var det vinter och kallt, kallt, kallt igen. Jag sitter och jobbar med mysbyxor, tofflor och filt virad runt mig för att hålla mig varm. Körsbärsblommorna har slagit ut och även åkt ut ur huset, istället plockade jag några grenar från ett jättevackert lärkträd som vi har här i närheten. Passade perfekt i min nya glasklocka från HouseDoctor (tack Anna för att jag fick köpa den av dig). Lugnet efter inredningsstormen har lagt sig så nu är det mest att gå omkring och flytta lite på saker, börjar kännas ok. Något som känns mer än ok är maken Fender Rhodes piano som jag skuffat undan i alla år men nu när väggen blev mörkgrå i musikrummet/biblioteket blev en så himla snygg! Äntligen har den hittat hem.

2 kommentarer:

  1. Verkligen ett snyggt piano, härliga bilder. Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Ta gärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där hittar du spännande brittiska märken.

    Vänliga Hälsningar,
    Miss Alicia

    SvaraRadera