fredag 23 mars 2012

Nu är det banne mig vår


Man vet att det är vår när man aldrig vill gå in! Tänk att det känns lika härligt varje år, vips, så glömmer man bort de där tunga vintermånaderna med mörker och kyla. Jag njuter av att se vår hund och våra katter utomhus, de lyssnar, spanar och lapar sol. Katterna tar ett rus upp i träden, hunden får tokryck på gräsmattan... Själv har jag faktiskt lyckats sitta i solen i flera minuter idag, antagligen för att jag varit groggy efter gårdagens migrän blä. Men efter några minuter tar jag fram kameran, sen kommer sekatören och helt plötsligt står man i tvättstugan och tänker: -Vad hände? Jag är hopplös. Jag måste verkligen bli bättre på att slappa, ska noga iakta min man tror jag, han kan vara väldigt bra på det. Trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. ja nu får du skärpa dig, Carpe diem från och med NU!

    SvaraRadera
  2. Gud vilken härlig blogg! Harmoni. Dessutom har du världens finaste hundras, har också haft en Ridgeback som blev 14 år. Så fina!

    SvaraRadera