tisdag 20 mars 2012

Hej då alla leksaker!

Nu har lilla Juno kommit in i den åldern att hon också har en himla massa leksaker som ska tas fram och lekas med och tas bort till kvällen när man vill ha lite vuxentid i en leksaksfri zon. Till Dante har vi haft mörkbetsade rottingkorgar för leksakerna; en till lego, en till bilarna och en till allt möjligt jox. Jättefint var det den första tiden. Sen kom katterna på att det var ju alldeles utmärkta klösbrädor... Nu har jag tröttnat på att bråka med katterna och slängt ut rottingkorgarna. Nu är det plåt som gäller. Och det är en till Juno och en till Dante, de behöver faktiskt inte ha ALLA leksaker i vardagsrummet samtidigt. Nope, jag kommer byta ut lite då och då istället. Plåtlådorna kommer från HouseDoctor. Ballongen är från Dantes födelsedag, den verkar hålla för alltid!

1 kommentar:

  1. Jättefina plåtlådor! Smart att byta ut leksakerna då och då, tycker jag!
    Så fina bilder i förra inlägget! Tycker absolut att det heter "MIn stil" eller "Personlig stil" ;) Jag ska försöka hinna med ett inlägg för Fabriken, jag oxå ;)
    Älskar oxå bilderna från er vistelse på Sandhamn. De gör ju reklam på Tv, för det och har haft tanken på att ta med Mannen i mitt liv, dit. Nu stärktes tanken, kan jag säga! Annars är Fjäderholmarna vårt lilla "smultronställe" dit vi gärna åker på en dagstur ;)
    Återkommer helt klart till din fina blogg!
    / Maria

    SvaraRadera