tisdag 20 mars 2012

Fabrikens tema: Det här är min stil







Herregud vilket svårt tema. Och herregud vilket roligt tema. Personligt och utlämnande tycker jag. Men har varit bra att verkligen få tänka till för när jag började med temat visste jag inte ens om jag hade en viss stil eller ej. Jag visste definitivt inte vad den var iallafall. Jag gillar ju liksom lite gammalt och nött. Lite personligt. Naturliga material och naturliga färger. Och så kom jag på att, tja, det är väl också en slags stil. Men inte vet jag vad man ska kalla den? Hur som helst, många bilder blev det och roligt var det. Det kanske är någon annan som kan sätta namn på stilen åt mig? Nu ska jag gå in och kika på alla andra tolkningar, lite extra roligt den här omgången tycker jag!

1 kommentar:

  1. Härliga och berättande bilder med naturliga och mjuka toner. Gillar din stil! Kram Pia

    SvaraRadera