torsdag 2 februari 2012

Snökaos idag

Idag är det ett riktigt vinterland här på Dalarö, det är bara vitt, vitt, vitt överallt. Lilla Juno är förkyld så vi håller oss inne idag. Först redovisning, blä, men sen hoppas jag på att hinna färdigmåla sovrummet. Efter mycket om och men så blir hela sovrummet sandfärgat, dvs den mittersta av färgkluttarna. Igår bakade jag nöttoppar och kolakakor, känner att jag behöver några för att orka med redovisningen. Och en stor espresso. Maken är i Holland, hoppas han inte fastnar på någon flygplats på vägen hem! Hej då.

2 kommentarer:

  1. Ser ut som en fin färg! Nöttoppar och espresso, låter ju inte så dumt...mmm....:-)
    Ha det bra i snöyran och heja heja med redovisningen!! :-)

    SvaraRadera
  2. Ja hoppas verkligen inte han hamnar i ett snöoväder! Och för mig gör det inget om snöovädert som de lovat i helgen inte dyker upp;) Om en månad ska jag på bröllop på Dalaö;) Kram

    SvaraRadera