fredag 17 februari 2012

Före- och efterbilder

Tänkte visa mitt senaste fynd. Jag köpte en antik "diskbänk" på Blocket förra veckan. Det är ett rustikt gammalt skåp som är klädd med plåt på ovansidan. Enligt förra ägaren är det en gammal diskbänk. Igår målade jag skåpet svart (antikvitt inuti) och ställde in det i badrummet, så numera är det ett badrumsskåp/skötbord. Jag är mycket nöjd, det åkte till och med in en svart gammal tavla i badrummet nu så att skåpet fick en kompis. Nu ska jag in i vardagsrummet och kladda färgprover på väggarna, i helgen ska det målas inför Johannas (Vintage) besök nästa vecka!

4 kommentarer:

  1. Suupersnyggt skåp (både innan och efter)......

    Spänande med besöket..hon besökte oss för två veckor sedan och vi var uppe till tre på natten och fejade!:)

    SvaraRadera
  2. Så snygg, och ja jag hade nog knappt ens målat den för den var ju redan så vacker;) men hos dig passar den extra fint som svart;) Kram

    SvaraRadera
  3. Oj vad snygg! Den var riktigt snygg innan, men man tröttnar nog kanske snabbt på färgen, svart blir hur fint som helst! Kan vi inte få se lite mer helhetsbilder, vi som är så nyfikna :) Ditt hem verkar vara fantastiskt fint, och inget dussinhem som man ser på så många bloggar ni for tiden! Ha en trevlig lördag! //Anna

    SvaraRadera
  4. Blir alldeles ledsen i ögat när jag ser ett s vackert skåp bli övermålat! :( Inte lätt å hitta skåp ed så vacker patina och färgnyans. Menmen smaken e ju som baken

    SvaraRadera