torsdag 26 januari 2012

Tack Blocket, nu ska här arkiveras

Som grafisk formgivare så har jag ju en hel del arbetsprover, pappersprover, inspirationsmaterial osv som ligger och dräller överallt. Jag har därför länge letat efter arkivskåp men de brukar vanligtvis vara i AO-format och det är alldeles för skrymmande. Jag har velat ha lådor som rymmer typ A3 och A4, behöver inte var mycket större än så. Igår hittade jag äntligen vad jag letat efter på Blocket. Det är 36 st lådor uppdelat i 3 st sektioner, det ska nog räcka ett tag. Tänkte faktiskt använda det till alla våra viktiga papper typ en låda till vardera barn, en låda var till alla djur, en båtlåda osv. Jag ska typografera en liten skylt till alla lådor, återkommer med bild på det. Den söta lilla varelsen till vänster är dottern Juno, snart 6 månader, som ligger på vår katt Carmencita.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar