tisdag 24 januari 2012

Banne mig, det tar sig!

I helgen kom äntligen alla fotpaneler upp i Vardagsrummet. Vi har velat göra det här i 6 års tid så jag var lite orolig att vi hade för höga förväntningar men icke, tvärtom så känns det bättre än jag föreställt mig. Igår och idag har jag sprungit och duttat med grundfärg varje ledig minut och idag blev jag färdig så i helgen blir det till att färdigmåla, tjoho! Sen ska jag ta in färgprover till väggarna men just nu lutar det åt att jag kör samma som vi redan har, tröttnar aldrig på den färgen och den passar verkligen till all inredning. Fortsättning följer...

5 kommentarer:

  1. Heja heja, så fint det blir!! :-)

    SvaraRadera
  2. Härligt när verkligheten överträffar ens förväntningar. Ska bli spännande att se fortsättningen!

    SvaraRadera
  3. Ny på din blogg, föll direkt vilka fina o inspirerande bilder. Är i flyttande tagen o ska få nya tapeter/omålat i vardagsrummet. Kanske du nämnt tidigare men vilken färg har ni idag på väggen ni renoverar idag?

    SvaraRadera
  4. Riktigt fint! Skulle gärna ha likadana hemma hos mig :)

    SvaraRadera