torsdag 3 november 2011

Favoriter i köket



Månadens tema i Fabriken är "Favoriter i köket". Det jag gillar mest med mitt kök är att jag med enkla medel kan förändra det. Köksinredningen och vitvarorna är cremefärgade, tapeten är beige och golvet vitt vilket passar till det mesta. Nu på sommaren har jag haft mintgröna och rosa detaljer i köket. Nu i veckan åkte istället de svarta och bruna detaljerna fram. Till julen som nalkas blir det vitt och grönt igen. Det är så roligt att piffa om! Det kan räcka med att byta kökshanddukar, köpa en ny skål eller kanske bara en ny växt/blomma på bordet och allt blir genast lite roligare. Nu bär det av hem till mina föräldrar i några dagar för att visa upp lilla Juno. Trevlig Allhelgonahelg!

8 kommentarer:

  1. Mjukt, fint och en känsla av goda bakverk!

    Ljuvliga bilder du tar!

    Kram Daniella

    SvaraRadera
  2. Sitter här i soffan och gör en runtur bland Fabrikens alla fina kök. Va fint du har det!!! Inspirerande och harmoniskt.
    Ha en riktigt skön helg önskar din Fabrikskollega Lisbeth, med bloggen http://inredningsdesigner.blogspot.com/

    SvaraRadera
  3. Fiint!!! Önskar dig en riktigt fin helg. Kram Johanna

    SvaraRadera
  4. Härligt! Såna nyanser som jag gillar!

    Skön söndag!
    Ann-Christine

    SvaraRadera
  5. Snyggt snyggt snyggt!
    Härliga bilder på en härlig blogg!

    kram ♥ CC

    SvaraRadera
  6. Jättefina bilder!
    Gillar särskilt kombinationen med den rutiga tapeten och smegkylen.
    Blir sugen på att kika mer i din blogg.

    M v h
    Karin

    SvaraRadera