måndag 10 oktober 2011

Pyssel & knåp

Jag har jättedåligt samvete för bloggen, är så sugen på att komma igång med den ordentligt igen men har en del grejer jag måste ta tag i först. Först och främst har jag några jobbprojekt kvar som jag inte hann göra innan mammaledigheten, förhoppningsvis är de klara inom ett par veckor. Sen har jag hjälpt en kompis med en bröllopsinbjudan. Det som är på bilden är en inbjudan till min dotter Junos dop. Sen håller jag på med tackkort från henne också för alla fina presenter hon fick när hon kom till jorden. Så det är inte så att jag har tröttnat eller så men mellan amningar, dagishämtningar, tvätt, matlagning osv så hinner man inte så mycket! Jag tror jag får börja sänka ambitionsnivån och göra inlägg oftare men kanske inte riktigt lika förberedda som förut. Trevlig måndag!

5 kommentarer:

  1. Nej! Ha inte det.. en blogg tycker jag ska vara något roligt och givande... Din blogg är superhärlig och vi som följer din blogg, ja vi väntar troget!! Jag kände lite så i våras men nu har energin kommit tillbaka. Tampas just nu med amningar, tvätt, dagis och så vidare själv! Jag vet precis vad du är inne i.. och du en hemlis.. Jag sover på soffan på nedervåningen för att kunna glo på tv när jag ammar nattetid. Det hjälper mig enormt!

    SvaraRadera
  2. Ingen prestationsångest, förstår precis vad du menar, just nu i livet är det så mycket annat som tar tid. Följer ju ändå dig via bloglovin så jag är bara glad om du tittar in någon gång ibland.
    Vilka himla fina kort!

    SvaraRadera
  3. men vilka ljuvliga kort!

    SvaraRadera
  4. Juno, vad fint! Vi har en liten Juni här hemma, och ibland ångrar jag att vi valde ett otraditionellt namn till henne, men blir så glad när jag ser att du/ni valde Juno.. Vackert!!
    Kul ändå med lite "nya" namn.
    Bloggen är toppen, så känn ingen stress..
    Trevlig helg!

    SvaraRadera