tisdag 27 september 2011

Inspirerande söndagsutflykt



Jag skulle lägga in mitt bidrag till fabrikens tisdagstema men såg att jag missförstått inlämningstiden för nu hade de stängt inlämningen. Får bli lite bilder från söndagens utflykt till Nyckelviken i Nacka. Det är en vacker gammal gård där de har servering och som man kan hyra för t ex bröllop. Det finns en liten bondgård där man kan klappa djuren, man kan strosa runt i den vackra trädgården, ta en promenad ner till havet, fika i caféet eller så tar man med matsäck och äter ute i det fria. Det är ett riktigt litet smultronställe som är värt att besöka.

2 kommentarer:

  1. Ett fint moodboard tycker jag . Jag är en gammal Nacka bo och har många minnen från Nyckelviken. Nu med alla höstfärger vill jag snart dit igen.

    Carina

    SvaraRadera