lördag 24 september 2011

I´m back!

Så där ja, då har man blivit tvåbarnsmor... Har haft jättedåligt samvete över att jag låtit bloggen ligga stilla så många veckor nu, tack alla ni som hejat på och efterfrågat nya inlägg och förlåt för att det tagit sån tid! Allt har gått bra men det tar alltid längre tid än man tror att lära känna varandra, hitta nya rutiner osv. Nu verkar det som att lilla Juno har ett längre sovpass på förmiddagarna och jag är jättesugen på att börja blogga igen då men vi får väl se hur det går. Det har väl inte hänt så jättemycket hemma sen sist men en del är det ju. Vi har t ex skaffat ny belysning i vardagsrummet, här är vår nya golvlampa som vi är jättenöjda med. Den kommer från butiken Two Shabby Chicks, är lite inspirerad av Jieldelampan men är lite grövre. Ses snart igen.

4 kommentarer:

  1. Vad kul att se ett inlägg ifrån dig;) Grattis till förökningen! Snygg lampa. Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Grattis till lilla Juno! Som jag har väntat på inlägg, jag upptäckte ju din blogg precis nyss!

    Men ta det lugnt och i din takt. Sitter här med min andra lilla tös, En Signe som är 4 veckor så jag förstår vad du menar.

    Kram Terese

    SvaraRadera
  3. Grattis till ännu ett litet underverk!! Är så glad att se ett inlägg, älskar din blogg och din inredningsstil! Längatr efter att få se mer av huset, fast jag förstår förstås att det tar lite tid med två små sötnosar!
    Ta hand om dig! Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Härlig inspiration! Har blivit förälskad i svarvade ben :)) underbart bord och snygg lampa.

    Kram SOfie

    SvaraRadera