torsdag 28 juli 2011

Sommarprojekten





Oj, oj, nu var det länge sen jag gjorde ett inlägg. Inte för att projekten stått stilla, tvärtom, har haft så många att jag inte hunnit. Vi ska få en bebis till om några dagar så för ett par månader sedan började vi boa. Vi har fixat förvaring, städat, röjt, slängt saker, organiserat osv. Så skönt! Nu har vi alla bebbes saker på plats och väskan står i hallen och väntar. De stora projekten vi har satt igång nu är sovrummet, som jag håller på med och matsalsverandan som maken håller på att renovera. Jag har köpt en massa färgprover som jag går och kluddar lite här och var, så kul! Får se vad det blir men i sovrummet lutar det åt mint i sovdelen och sandfärg i verandadelen. Återkommer, trevlig sommar så länge.

6 kommentarer:

  1. Vad kul, med många bollar i luften! Härligt med färg, låter fint det du tänkt dig. Lycka till med bebben. Kram J

    SvaraRadera
  2. Men jisses! Din blogg är breathtaking!!!! En ny favorit!

    SvaraRadera
  3. Åh så fint det ser ut! Gillar din blogg, du har så härliga bilder!

    SvaraRadera
  4. just hittat hit och glad är jag för det! så härligt att hitta en ny bloggfavorit! så fina bilder, så fina saker, så fint hus. vill se mer!!

    SvaraRadera
  5. Ni njuter säkert med fulla muggar med bebisen :) jag ville bara säga hej och tacka för härligt härliga bilder! Hoppas du kommer igång så småningom igen, vill ha mer!!!! Kram, Minna :)

    SvaraRadera