söndag 3 april 2011

Söndagsbild #19

Här kommer ett litet livstecken ifrån mig. Den här veckan var vi utan bredband härute på Dalarö så därav tystnaden... Jag kunde med nöd och näppe jobba via en uppkoppling till telefonen men det var inte läge att blogga. I helgen har jag blivit firad igen, trevlig det här med att fylla jämnt. Finaste Emily har varit hemma hos oss för att fira mig och Dante, det utlovade vårvädret uteblev så det fick bli brasa och mys inomhus istället. Fick en fantastisk korg fylld med paket och vackra blomster, fick mig en dos vårkänslor trots allt... första vitsippan! Trevlig söndag på er!

2 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder, även dem i nedan inlägg. Älskar tapeten. Ha en fin kväll.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Första gången jag är och hälsar på i din fin fina blogg.
    Vilken härlig inspiration du bjuder på:) En klar favorit för mig!

    Ha en fin dag!

    /Daniella

    SvaraRadera