söndag 6 mars 2011

Söndagsbild #15

Igår hade vi barnkalas för Dante som fyllde hela 2 år. Vad göra med en bunt ungar mellan 10 månader till 4 år? Jag ordnade ett bord av en tältsäng som jag täckte med en pläd och ovanpå den lade jag en gammal spegeldörr, voilá ett barnbord. På ena långsidan av bordet lade jag ut ett par madrasser som jag täckte med en pläd, där minibarnen kunde hänga och på andra sidan fick de lite större sitta på Dantes myran-kopior. Färgglada askar, vimplar och papperstallrikar hittade min kompis Anna på lagerhaus. Det blev lite cirkustema på det hela.  Trevlig söndag!

5 kommentarer:

  1. Man blir glad av att se dom härliga kalasbilderna.

    Ha en fortsatt skön söndag. // Lissen

    SvaraRadera
  2. Gud så inspirerande!! Jag vill också vara 2 år och gå på kalas! Härligt!

    SvaraRadera
  3. Helt underbart kalasbord!! Vad glad man blir av färgerna, detsamma gäller överkastet i tidigare inlägg!
    Tråkigt med er sjuka hund. Hoppas att han piggar på sig!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. Åh vilka smarta lösningar! Och så fint det blev. :-)

    SvaraRadera
  5. De här bilderna bara skriker lycka =)

    Mysigt!

    Vill passa på att tipsa dig om detta också:
    http://www.siggestagard.se/privat/evenemang/inne-och-uterum-inredningsmassa-i-maj

    MVH
    Emma

    SvaraRadera