onsdag 2 mars 2011

Äntligen!

Vi är lite deppiga i familjen just nu. Vår hund är sjuk så vi har varit in och ut från sjukhuset i snart en veckas tid. Idag var jag där igen med honom för provtagning och var tvungen och vänta i 1,5 h på att han skulle bli klar så då passade jag på att tröstshoppa lite. Jag letade egentligen efter en födelsedagspresent till Dante men råkade se det här helt bedårande överkastet. Mina planer har varit att ha sovrummet sobert och mörkt men har inte riktigt fått till det, som tur är. Nu får hyllan ovanför sängen äntligen en kompis så den får behålla den gröna färgen. Det gula medicinskåpet får också komma in och så ska jag måla väggarna svagt mintgröna. Lite roliga tavlor. Vad tror ni om det? Lite vårigt, glatt och hemtrevligt.

5 kommentarer:

  1. Men så vackert. Och så jobbigt för er och er hund, hoppas han blir frisk snart.
    Stor kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Låter helt underbart! Hoppas vovven blir frisk igen, snart. Varm kram Anna

    SvaraRadera
  3. blir super fint! överkastet ser dyrt ut ;)

    SvaraRadera
  4. Åh vilket fint, får man fråga var det kommer ifrån? Överkastet alltså :)

    SvaraRadera
  5. Hej Jen, hittade ingen mail- eller bloggadress så jag svarar här. Överkastet är ifrån Anna O! Hej, hej, Mari

    SvaraRadera