tisdag 15 februari 2011

Tisdagstema - Tallrikar & Bestick


Nu är jag tillbaka från mina lata dagar i solen, jag som trodde jag skulle komma tillbaka och möta våren. Tji fick jag. Tisdagstemat är idag tallrikar & bestick, knepigt att välja kände jag. Jag har samlat på mig en hel del udda tallrikar genom åren, loppisälskare som jag är. Sen har jag då och då snöat in på nya tallrikar t ex färgglada Matteus och Green Gate, sobert och klassiskt vitt osv. Nu kör jag en brokig blandning efter humör, men blir mest vitt och så blir det färg på uppläggningsfaten som passar ihop med maten. Får se vad det blir ikväll då jag har födelsedagskalas för maken. Trevlig tisdag!

4 kommentarer:

  1. Snyggt! Gillar särskilt blandningen av olika tallrikskanter på bild nr 1... Härligt. Den där fjärilsdekoren var riktigt cool (och säkert gammal som gatan!) //Petronella

    SvaraRadera
  2. Hej,
    Jag gillar också att blanda efter humör!! Snygga bilder.

    Hoppas ni får en trevlig födelsedagskväll!
    Hälsningar monica

    SvaraRadera
  3. Nja någon vår kan man inte kalla det. En gång skulle jag möta våren i Paris. Det haglade. Precis hela helgen. Så vädret, det kan man aldrig räkna med.
    Vilka vackra tallrikar. Fantastisk fjäril.
    Önskar er en trevig kalaskväll!!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Jätte fina och pigga tema biler :)
    Trevlig tisdag till dig!
    Mvh MALIN

    SvaraRadera