tisdag 22 februari 2011

Tisdagstema - Designfavoriter

Idag har jag varit i fina Mariefred på kundmöte. Det är en bit att åka men ett stort plus är Jerners Rum, en inredningsbutik där de blandar gammalt med nytt och även har lite fina växter. Brukar alltid köpa med mig något litet hem därifrån. Idag blev det burkarna på kylskåpet och ett litet flygplan till sonen som är hemma med feber. Jag gillar veckans tisdagstema! Tyvärr känner jag mig jättetråkig som visar min smegkyl och kitchenAid, känns som jag bloggat om dem så det räcker men jag tycker ju att de är så snygga. Moderna klassiker. Så nu får det bli dem iallafall så det så. Trevlig tisdag!

8 kommentarer:

  1. Det ser fint ut i ditt kök. Burkarna skulle jag köpt också om jag varit i den butiken :-)

    Må så gott.//Lissen

    SvaraRadera
  2. Absolut inte tråkigt. Jag älskar de där produkterna och kan frossa i dem lika lätt som jag kan frossa i smågodis. Aldrig tråkigt, bara smarrigt! Som godis för designsjälen.

    Brukarna är kanonfina.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Det är väl fint ändå, jättefin bild!
    Och du, jag gillar de där vita besticken som sticker upp ur burken.

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Det är saker man aldrig tröttnar på:) så klassiska i formen och härliga att vila ögonen på. något annat som är härligt att vila ögonen på är dina vackra foton :)
    Önskar dig en bra dag
    /Helena

    SvaraRadera
  5. Halloj, synd att jag inte var hemma hade varit mysigt att träffas. Undrar vad du skulle tycka om Jerners lager? Kanske kan vi få kika nästa gång vi träffas. Vi hörs, Viktoria

    SvaraRadera
  6. Hej! Vad fint ni har. Och oavsett om du kände dig tråkig som visade "samma" favoriter är det en vy man aldrig tröttnar på. Kitchen Aid i samma utförande som du har jag och en Smegkyl står på absoluta önskelistan. Såå snyggt!

    Trevlig fredag!

    SvaraRadera
  7. Hittade till din mysiga blogg och måste fråga, är din kitchen aid vit eller cremefärgad. Är i valet och kvalet och tycker din har en sån fin färg!

    Hit kommer jag tillbaka :)

    SvaraRadera
  8. Hej Hanna! Min kitchen aid är creme-färgad. Det var den som fick bestämma färgen på hela köket... Vi fortsatte med creme-färgad kyl, frys och diskmaskin från smeg. Pärlsponten är creme-färgad, köksluckorna osv. Ger ett lite mjukare intryck än kritvitt tycker jag.

    Lycka till, Mari

    SvaraRadera