söndag 9 januari 2011

Söndagsbild #9

Idag har vi haft besök av bästis med familj så det blev långpromenad med hundarna runt Dalarö. Promenaden avslutades i Våffelstugan, mmm. Vi hade tänkt slänga ut granen idag men det får bli på tjugondag knut istället. Passar på att visa en bild på den innan den försvinner. Den kändes så fin med bara belysning att den fick vara så i år, dvs inget pynt alls. Sen tyckte jag det var dags att presentera ännu en familjemedlem, vår kära ridgeback Valle. Nästa vecka börjar jobbet igen, ska faktiskt bli skönt med lite rutiner igen. Trevlig Söndag!

5 kommentarer:

  1. Vad fint med en pynt-fri gran, ska jag komma ihåg till nästa år :) En liten fråga som jag vore glad om du svarade på, har ni vita eller grå väggar i detta rum? Jag är i valet o kvalet om jag ska måla vitt eller ljust grått i v-rummet, och på denna bild ser det ut som en perfekt grå färg :) Tack på förhand o trevlig söndag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Vi låter också granen vara tills slutet av nästa vecka.
    Vilken söt vovve du har!

    Ha´en skön söndagkväll!

    SvaraRadera
  3. Hej Anna, tack för dina fina kommentarer. Väggarna är svagt grå, tycker det är fint när de bryter mot de vita dörrfodren och golvlisterna. Lycka till!

    SvaraRadera
  4. Vilken underbar Vovve;o)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Vilket vackert hem du har och hunden är otroligt gullig :)

    Kram Maria

    SvaraRadera