söndag 16 januari 2011

Söndagsbild #10 - Fjärilar i magen!

Jag fyller jämnt i år, burr, och har redan nu fått världens bästa födelsedagspresent av mina föräldrar. Vi ska resa till Puerto Mogan tillsammans om ett par veckor. Det är en pittoresk liten fiskeby på Gran Canarias sydvästkust. Det blir första utlandsresan för lilla Dante. Kartan till vänster är från Ikea, den är ca 2 x 1,5 m stor (bilden visar bara ett utsnitt). Den är jättefin, vi vet bara inte var den ska bo ännu men jag fick ett ha-begär när jag såg den. Kanske vardagsrummet eller sovrummet eller, nej förresten, Dantes rum blir det nog. Fjärilarna är från Borneo.

4 kommentarer:

  1. Vilken fantaskisk present du har att se fram emot =) och en fantastiskt snygg karat att placera i hemmet! kul!!

    k r a m // t i n a

    SvaraRadera
  2. Härlig present! Kanske inte lika kul att fylla jämt..;-) Det gör jag med i år..har inte fått nån present i förskott, men ska nog ge mig en själv. hihi.. Ha en härlig kväll! Fin tavla!

    SvaraRadera
  3. Heej
    men vilken fin karta!!! Fanns den på ikea nu? Vilken underbar present!!!!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Då måste jag oxå kika på den....såå snygg!!! Känner mig som en härmapa förlåt=))

    SvaraRadera