tisdag 21 december 2010

Tisdagstema - Juligt

Oj, oj, nu är det bråda dagar! Har inte hunnit blogga på en hel vecka. Idag har varit den stora julklappsinslagningsdagen och den lär fortsätta långt in på natten. I år fuskar jag iallafall med lackandet, har hittat etiketter på Panduro som funkar alldeles utmärkt. Sonen har feber idag så jag får göra lite läsa saga, baka kaka och byta blöja-pauser. Fabrikens tema idag är ju juligt och det är verkligen Dalarö just nu, bifogar en bild på ett favorithus på Dalarö i vinterskrud. Var café på 1800-talet. God Jul!

4 kommentarer:

  1. Åh, vilken fin tolkning av dagens tema. Blir sugen på att sitta uppe hela natten och "lacka" paket!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Härlig julstämning dessa två bilder ger tillsammans. Vackert.

    /Annika
    http://precioussister.blogspot.com/

    SvaraRadera
  3. Ahhh nu längtar jag galet efter en tur till Dalarö. Hm man kanske ska ta sig en tur dit i mellandagarna, är något av caféerna öppet nu? Så jag får ta en fika när jag drar dit. :-)
    God Jul!

    SvaraRadera
  4. Jag hittade precis samma klistermärken som jag kör på i år. Tyckte att det funkad eväldigt bra faktiskt. Ibland får man fuska och effektivisera saker och ting, helt enkelt. :-)

    SvaraRadera