söndag 12 december 2010

Söndagsbild #8

Jag kunde inte låta bli att öppna paketet... Titta vilken fin bokstav jag fick! Den är tillverkad av återvunnen plåt och den luktar tjära, tycker väldigt mycket om den. Låt mig samtidigt passa på att introducera familjens överhuvud, Fritjof. Han har en syster som heter Carmencita och en hundbror som heter Valle, men de får vara med någon annan dag. Det har varit en hittills härlig söndag med en långpromenad runt ett vintrigt och soligt Dalarö. Nu pyssel och fix inomhus. Trevlig Söndag!

6 kommentarer:

  1. Metallbokstäver är så vackra. Tröttnar aldrig på dom. Din katt är så fin o fluffig. Ser ut som ett litet lejon:)

    Ha en bra söndag!
    /Annika
    http://precioussister.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. Så lycklig för den där logga-tävlingen, först då hittade jag din fina blogg. Helt Ljuvliga Bilder. Så inspirerande.
    Ha en fin söndag.
    /Anna

    SvaraRadera
  3. oj, så fin present!
    jag vill också ha ett par bokstäver men suck jag har inga...

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Vilken otroligt vacker bokstav.
    Kram
    Helena

    SvaraRadera
  5. Vilken superläcker bokstav - och vilken vacker katt! :)

    Hälsningar Linda

    SvaraRadera
  6. Fritjof är så vacker, vi har en röd Fanny. Röda katter är verkligen speciella.

    SvaraRadera