onsdag 29 december 2010

Hemma på Dalarö igen

Nu är vi hemma på Dalarö igen efter vår lilla julturné. Det som var extra roligt i år var förstås att introducera julklappar, tomten, granen osv till vår son som är 1,5 år gammal. Det är riktig vargavinter härute så vi har fullt upp med att lägga ut mat till våra rådjur och fåglar, här är en av två som hänger på vår tomt för jämnan. Passar även på att visa ett par av mina julklappsfavoriter, en brevpress från mamma och en plåtask från svärmor. Tack!

3 kommentarer:

  1. Så fin bild och så fin plåtask!
    Gott slut och hoppas ni får ett härligt nyårsfirande!

    Gott Nytt År!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Brevpressen är underbar, så fin. Måste vara härligt med rådjuren så nära. Hoppas doch ni har lite mat kvar till er själva också:)

    Önskar dig Gott Nytt År
    /Annika
    http://precioussister.blogspot.com/

    SvaraRadera
  3. Hej Mari!
    Mysigt med en 1,5 åring som för första gången "upptäcker" julen.
    Och vilken fin blogg du har!

    Jag har börjat fundera på att ändra min logga i min blogg. Jag är inte så datakunnig så det är ett under att jag fick till den som jag har nu. Men det tog nog 1v. Eftersom du gjorde fabriken s nya (som jag självklart röstade på!!) tänkte jag att du kanske har något tips. Finns det något bra och lätt program man kan använda? Kan man be någon hjälpa en och vad får man i så fall betala för sådant?

    Hoppas du får en fin helg!

    Hälsn, Maria

    SvaraRadera